اقدام عجیب پرسپولیسی سابق در لیگ دسته اول

به گزارش وبلاگ موتناوه، بازیکن پیشین پرسپولیس با وجود قرارداد قطعی با تیم چادرملو، صحبت از رفتن به تیم های لیگ فزونی کرد!

اقدام عجیب پرسپولیسی سابق در لیگ دسته اول

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ موتناوه، باشگاه چادرملو اردکان گفت که با رضا کرملا چعب بازیکن پیشین تیم های پرسپولیس، چوکا، نفت مسجدسلیمان و ... قرارداد امضا نموده تا این بازیکن فصل آینده پیراهن این تیم اردکانی را در لیگ دسته اول به تن کند.

این بازیکن، اما در اقدامی عجیب با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود نوشت که این قرارداد زمانی اعتبار دارد که تا 15 تیر ماه به تیم لیگ فزونی نپیوندد و در غیر این صورت در خدمت چادرملو خواهد بود!

کرملاچعب که فصل گذشته در نیم فصل اول در چوکا و در نیم فصل دوم در ون پارس بازی نموده در حالی مدعی چنین موضوعی شده که باشگاه چادرملو اعلام نموده که در قرارداد این بازیکن چنین بندی وجود ندارد و قرارداد امضا شده، مشروط نیست!

به نظر می رسد این اقدام کرملاچعب برای این بوده تا او بتواند برای پیوستن به تیمی لیگ فزونی کوشش کند، اما از آنجایی که قراردادش با چادرملو اردکان چنین بندی ندارد در صورتی که بخواهد به تیم دیگری برود حتما باید رضایتنامه خود را از این باشگاه بگیرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اقدام عجیب پرسپولیسی سابق در لیگ دسته اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب پرسپولیسی سابق در لیگ دسته اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید