حذف آپشن جنجالی از قرارداد پرسپولیسی ها ، مورد عجیب دو ستاره پرسپولیس

به گزارش وبلاگ موتناوه، انتشار برگه قرارداد بازیکنان و اعضای پرسپولیس نکات جالب و عجیبی در پی داشت که در این گزارش به آن اشاره خواهیم کرد.

حذف آپشن جنجالی از قرارداد پرسپولیسی ها ، مورد عجیب دو ستاره پرسپولیس

بعد از انتشار ارقام قراردادهای بازیکنان، مربیان و سایر اعضای تیم پرسپولیس تعیین شد قهرمان دوگانه فصل قبل که به صورت اتوماتیک صاحب سوپرجام هم شد در مقایسه با بعضی تیم های مدعی دیگر مجموعه خیلی گرانی هم نبود. غیر از سه مورد قرارداد درباره بازیکنان خارجی مثل لوکادیا، دیاباته و پریرا که از آنها خیری هم ندید، پرسپولیس ولخرجی دیگری نداشت و حتی رقم قرارداد بعضی از اعضای این تیم پایین تر از حد تصور بود.

با این حال بعد از افشای لیست مربوط به ارقام قراردادها و آپشن ها به بعضی نکات و مسائل مربوط به این موضوع می توان اشاره نمود.

مگر پرسپولیس در لیگ قهرمانان بود؟

در آپشن های مربوط به قرارداد اعضای تیم پرسپولیس و در دو مورد آپشن هایی مربوط به لیگ قهرمانان آسیا دیده می گردد. یکی از آپشن ها مربوط به صعود از مرحله گروهی به دور یک شانزدهم است که برای بعضی نفرات آپشن های 5 و 10 درصدی به همراه دارد. در آپشن دیگر هم ذکر شده صعود به دور نهایی. در واقع اگر پرسپولیس به فینال آسیا برسد هم بعضی نفرات آپشن های 5 درصدی دیگری دریافت خواهند کرد. این آپشن ها اما قبل از آغاز فصل گذشته در قرارداد پرسپولیسی ها گنجانده شده در حالی که این تیم اصلاً در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشت و تعیین نیست چرا اصلاً بحث آسیا در قراردادهای قبلی دیده می گردد.

فقط سه نفر آپشن صعود از مرحله گروهی را می گرفتند؟

در شرایطی که تعیین نیست چرا آپشن های مربوط به لیگ قهرمانان آسیا در قرارداد پرسپولیسی ها گنجانده شده اما یک مورد عجیب هم در آپشن ها دیده می گردد. مثلاً اینکه آپشن صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان فقط جلوی نام سه بازیکن دیده می گردد. علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی و احمد گوهری سه بازیکنی هستند که این آپشن را دریافت می نمایند اما چرا؟ عجیب تر اینکه عدد این آپشن در مورد فرجی و بیرو 5 درصدی است اما برای گوهری 10 درصد ذکر شده که تعیین نیست چرا.

چرا بعضی بازیکنان آپشن فینال را ندارند؟

در مورد دیگر مربوط به آپشن ها تعیین نیست چطور مقابل نام 21 نفر از اعضای تیم آپشن مربوط به حضور در فینال لیگ قهرمانان وجود دارد اما در مورد 25 نفر دیگر ذکر نشده است. از بین بازیکنان پرسپولیس مقابل نام وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، مهدی عبدی، سینا اسدبیگی، عیسی آل کثیر، فرشاد فرجی، احمد گوهری، حامد پاکدل، محمدمهدی احمدی، شیخ دیاباته، گئورگی گولسیانی و یورگن لوکادیا این آپشن دیده نمی گردد اما از بین خارجی ها وحدت هنانوف این آپشن را آن هم نه به صورت درصدی بلکه به شکل مبلغی دارد. البته به نظر می رسد تفاوت رقم قرارداد مدافع تاجیک با سه بازیکن خارجی دیگر باعث شده این آپشن برای او در نظر گرفته گردد اما سؤال اینجاست که چرا مقابل نام بعضی بازیکنان داخلی این آپشن دیده نمی گردد یا چرا آپشن بیرانوند 10 درصد است و بقیه 5 درصد؟

مورد عجیب پورعلی گنجی و اسدبیگی

در حالی که تقریباً در مورد تمام بازیکنان پرسپولیس آپشن قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی فعال است و بابت این دو آپشن 10 و 5 درصد روی قراردادشان خواهد آمد یا به خارجی ها به صورت رقمی در نظر گرفته شده اما عجیب است که در لیست منتشرشده آپشن قهرمانی مرتضی پورعلی گنجی به جای 10 درصد، 5 درصد است اما چرا؟ یا سینا اسدبیگی اصلاً آپشن قهرمانی لیگ و حذفی را ندارد که تعیین نیست چرا؟ محمدمهدی احمدی هم که قرار است در پرسپولیس ماندنی گردد از آپشن های قهرمانی محروم بود هر چند او برعکس اسدبیگی اصلاً در تیم حضور نداشت و قرضی به نفت مسجدسلیمان رفته بود.

چرا رقم قرارداد دو دستیار ایرانی یحیی اینقدر پایین است؟

در لیست منتشر شده رقم قرارداد محمد عسگری مربی - آنالیزور پرسپولیس فقط 1 میلیارد تومان و پرسپولیس به شمار میرود. عجیب تر اینکه مقابل نام محمد عسگری هیچ آپشنی دیده نمی گردد در حالی که ماساژورها و اعضای رسانه ای هم پاداش قهرمانی ها را به عنوان آپشن در قراردادشان دارند. با وجود این حتی اگر در مورد آپشن های قرارداد این دو مربی اشتباه شده باشد سؤال اینجاست که چرا رقم قرارداد این دو مربی در مقایسه با دستیاران خارجی یحیی و کریم باقری اینقدر پایین تر است. لازم به ذکر است به خاطر همین رقم ها بود که عسگری و خانبان قصد تمدید نداشتند و تا آستانه جدایی هم رفتند اما با افزایش 25 درصدی هم رقم قرارداد آنها نسبت به مربیان دیگر تیم ها پایین خواهد بود.

آپشن ویژه از قراردادهای نو حذف شد

باشگاه های متمول بعضاً آپشن هایی مثل رضایت مدیرعامل، رضایت سرمربی، تعداد مورد نظر بازی، کلین شیت، گل زده و ... را در قرارداد بازیکنان خود می گنجانند تا دریافتی آنها را به شکل کاملاً خودجوش بالا ببرند چون تقریباً بیشتر این آپشن ها قابل دسترسی است و بازیکنان به آنها دست می یابند. فصل قبل استقلال چند تا از این آپشن های عجیب و غریب را داشت و در قرارداد پرسپولیسی ها آپشن رضایت مدیرعامل هم دیده می شد اما یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس اعلام نموده این آپشن از قراردادهای نو بازیکنان پرسپولیس برداشته و حذف شده است که اگر واقعاً اینگونه باشد قدم رو به جلویی برای این باشگاه به شمار میرود.

منبع: همشهری آنلاین

به "حذف آپشن جنجالی از قرارداد پرسپولیسی ها ، مورد عجیب دو ستاره پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف آپشن جنجالی از قرارداد پرسپولیسی ها ، مورد عجیب دو ستاره پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید