اعلام بازنشستگی جادوگر فوتبال اسپانیا

به گزارش وبلاگ موتناوه، این بازیکن 37 ساله در سال 2010 از والنسیا به منچسترسیتی پیوست و به مدت 10 سال برای این تیم بازی کرد. او در بیش از 400 بازی، توانست 4 بار عنوان قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد.

اعلام بازنشستگی جادوگر فوتبال اسپانیا

سیلوا در سال 2020 از سیتی به رئال سوسیداد پیوست و قرار بود که فصل چهارم حضورش در این تیم را آغاز کند. با این حال پس از پارگی رباط صلیبی اش در تمرینات پیش فصل، او تصمیم گرفت که به دوران حرفه ای خودش سرانجام بدهد.

این بازیکن سابقه بازی در ایبار و سلتاویگو را نیز دارد و همچنین 125 بازی برای تیم ملی اسپانیا انجام داده است؛ که حاصل آن دو قهرمانی یورو و یک قهرمانی جام جهانی است.

این ملی پوش سابق اسپانیایی در مصاحبه ای پس از اعلام بازنشستگی اش از فوتبال گفت: امروز یک روز غم انگیز برای من است. وقت آن رسیده با چیزی که تمام زندگی ام را وقف آن کرده ام خداحافظی کنم. امروز وقت خداحافظی با هم تیمی هایم است که برای من مانند خانواده ام هستند. دلم برایتان خیلی تنگ خواهد شد. والنسیا، ایبار، سلتاویگو، منچسترسیتی و رئال سوسیداد، از شما سپاسگزارم، زیرا شما باعث شدید من حس کنم در خانه ام هستم.

تعدادی از هم تیمی های سابق او، پس از خبر خداحافظی این بازیکن پیام هایی را برای حمایت از او گذاشته اند. در میان آن ها آیمریک لاپورته، هم تیمی سابق او در منچسترسیتی، در یک پیام ساده نوشت: اسطوره، برای همه چیز سپاسگزارم.

همچنین ریاض محرز نیز به لقب جادوگر او اشاره کرد و ادین ژکو، هم تیمی سابق او در اوایل حضورش در منچسترسیتی نیز برای سیلوا نوشت: سپاسگزارم جادوگر.

منبع: فرارو

به "اعلام بازنشستگی جادوگر فوتبال اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام بازنشستگی جادوگر فوتبال اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید