استارتاپ

جینو در اینوتکس 2023 زیست بوم صنعت گیم را گردهم می آورد

همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2023 در پارک فناوری پردیس، رویداد نوآوری گیم جینو با حضور بازی سازها، گیمرها، استریمرها، رسانه گیم و علاقه مندان صنعت گیم در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.

30 فروردین 1402

هاناپ؛ ارتباطی هوشمند و با کیفیت بین ناشنوایان و ارتباطات اجتماعی، فیلم

استارتاپ فناورانه شرکت آتیه سازان توسعه ناشنوایان با برند هاناپ با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم های پردازش صوت فارسی توانسته است تا رابط کاربری جدیدی را برای خدمات رسانی به ناشنوایان عزیز فراهم سازد.

28 فروردین 1401

لزوم برنامه ریزی مدون برای انجام عرضه های اولیه در فرابورس

تهران (پانا) - لزوم برنامه ریزی مدون برای انجام عرضه های اولیه در فرابورس ایران و تغییر در برخی از ریزساختارهای بازار سرمایه مانند دامنه نوسان و حجم مبنا از جمله مسایلی هستند که در نشست هم اندیشی سرپرست فرابورس ایران با کارشناسان بازار سرمایه مورد توجه...

28 بهمن 1400

بهترین رشته ها برای مهاجرت به آمریکا کدامند؟

در این مطلب راجع به بهترین رشته ها برای مهاجرت به آمریکا صحبت خواهیم کرد. سرزمینی که با داشتن نزدیک به 10 میلیون دانشجوی بین المللی، رکورددار میزبانی تحصیلات خارج از کشور به شمار می رود. در نقاط مختلف این کشور پهناور، طیف بی شماری از رشته ها و برنامه های...

18 دی 1400

جذب سرمایه برای تجاری سازی نوع جدیدی از ذرات نانو خبرنگاران

یک استارت آپ فعال در حوزه فناوری نانو پیروز به جذب سرمایه جدیدی شده و به دنبال تجاری سازی نوعی نانوساختار بوده که قرار است در بخش تشخیص و درمان سرطان استفاده گردد.

18 فروردین 1400

هشت نکته کلیدی برای راه اندازی و موفقیت در کسب و کار شخصی شما

هر فردی در طول زندگی اش ایده هایی دارد که برخی از آن ها ارزش سرمایه گذاری دارند. ایده های مربوط به راه اندازی کسب و کار جدید هم جزو این دسته هستند.

13 فروردین 1400

فروش 11 هزار میلیاردی شرکت های پارک فناوری پردیس در سال 98

به گزارش خبرنگار مهر، امروز تفاهم نامه ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال بین وزیر ارتباطات و معاون علمی و فناوری منعقد شد. در این مراسم فضای اشتراکی شرکت ها و استارت آپ های حوزه آی تی در پارک فناوری پردیس با حضور معاون علمی و وزیر ارتباطات افتتاح شد.

17 مرداد 1399

خبرنگاران استاندار اصفهان: تاثیرات کرونا بر اقتصاد آنالیز گردد

اصفهان - خبرنگاران - استاندار اصفهان با اشاره به ضرورت فعالیت علمی و پژوهشی در باره کاهش آسیب های دوران پس از کرونا گفت: باید راهبردها و سیاست های حمایتی با آنالیز تاثیرات کرونا بر اقتصاد تدوین گردد.

14 خرداد 1399

یک استارت آپ هواشناسی وقوع سیل را هشدار داد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان فضایی ایران، استارت آپ هواشناسی کاربردی هوشمند با استفاده از مدل هواشناسی در حال توسعه خود، اطلاعات آماری گذشته، داده های سنجش از دور و اطلاعات جغرافیایی منطقه، 72 ساعت پیش از آغاز بارش ها در کشور، اقدام به انتشار...

23 فروردین 1399

پرداخت 186میلیارد ریال تسهیلات روستایی در چابهار

رئیس صندوق کارآفرینی امید چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 186میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در 2 سال اخیر به روستاییان این شهرستان توسط صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

27 بهمن 1398

تاسیس کارگروه توسعه استارت آپ ها ، ظرفیت سازی اقتصاد خلاق در روستا

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از توسعه کارگروه مشترک با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف برای حمایت از استارت آپ ها با تمرکز بر مناطق روستایی خبر داد.

5 بهمن 1398