نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو به میزبانی اردبیل برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ موتناوه، خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای واصله، نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو به میزبانی اردبیل برگزار می گردد.

نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو به میزبانی اردبیل برگزار می گردد

حسن محمدی ادیب، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: در این نشست کوشش خواهیم کرد تا ظرفیتهای گردشگری استان اردبیل را در ابعاد تاریخی، طبیعی و فرهنگی معرفی نموده و وزرای این کشورها را به عنوان نمایندگان با ظرفیتهای بزرگ گردشگری اردبیل آشنا کنیم.

وی توضیح داد: نشست سفرای کشورهای عضو اکو نیز در سال میلادی تازه با موضوع معرفی استعدادها و توانمندی های گردشگری کشورهای عضو اکو در اردبیل برگزار خواهد شد که در حاشیه این نشست سعی خواهیم کرد بیش از گذشته قابلیتهای گردشگری استان اردبیل را در ابعاد مختلف معرفی کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: به صورت رسمی اردبیل میزبان گردشگری کشورهای عضو اکو شد تا ما بتوانیم در امسال میلادی شرایط مناسب و بستر مطلوب سفرهای گردشگران خارجی بویژه از کشورهای عضو اکو را به مقصد اردبیل فراهم کنیم.

محمدی ادیب اضافه نمود: با همکاری وزارت امور خارجه و شرکتهای فعال در حوزه تورگردانی، سعی ما بر این است تا تورهای متعددی را به مقصد اردبیل برپا نموده و از این رویداد و ظرفیت بی نظیر در معرفی توانمندی ها و قابلیتهای گردشگری استان اردبیل استفاده نموده و این حوزه را به یک برند خاص تبدیل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با همکاری آموزش و پرورش زنگ گردشگری همزمان با شروع سال میلادی تازه و میزبانی اردبیل از رویداد 2023 نواخته شد تا دانش آموزان، معلمان و گروههای فعال در مدرسه در این زمینه مشارکت نموده و فعالیتهای علمی، پژوهشی و تحقیقاتی متعددی را انجام دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه نمود: سعی ما بر این است تا در شهرها و روستاهای استان در مرحله اول این قابلیتها و توانمندی های گردشگری را شناسایی نموده و در ابعاد مختلف آنها را معرفی کنیم تا بیش از هر زمان دیگر عرصه گردشگری به فراوری ثروت برای استان اردبیل تبدیل گردد.

وی نگاه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را به این حوزه یک نگاه فرابخشی با همکاری تمامی دستگاه ها و مجموعه ها اظهار داشت و ادامه داد: امیدواریم شرایط مطلوب تری را در سال میزبانی گردشگری کشورهای عضو اکو شاهد و ناظر باشیم.

منبع: همگردی

به "نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو به میزبانی اردبیل برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو به میزبانی اردبیل برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید