عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی: علیه ما برنامه ساختند، فرانسوی ها تشنه یک سکانس این برنامه هستند

به گزارش وبلاگ موتناوه، تهیه کننده و مجری برنامه زندگی پس از زندگی گفت: پژوهشگری فرانسوی با ما ارتباط گرفته و دنبال سوژه های ما می شود که در شرایط کما اتقاقات فواصل دور را دیده باشند. آن ها تشنه یک سکانس از این برنامه هستند. ولی ما غرق در این سوژه ها هستیم و بعضی می گویند این سوژه ها صحت ندارد.

عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی: علیه ما برنامه ساختند، فرانسوی ها تشنه یک سکانس این برنامه هستند

به گزارش ایرنا، عوامل برنامه زندگی پس از زندگی شبکه چهار سیما، امروز، چهارشنبه 13 اردیبهشت در اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما در یک نشست خبری جوابگوی سوالات نمایندگان رسانه ها بودند. عباس موزون، تهیه نماینده و مجری و سید احمد میر احمدی، نویسنده و پژوهشگر در این نشست خبری حضور داشتند.

عباس موزون در این نشست گفت: پژوهشگری فرانسوی با ما ارتباط گرفته و دنبال سوژه های ما می گردد که در شرایط کما اتقاقات فواصل دور را دیده باشند. آن ها تشنه یک سکانس از این برنامه هستند. من از آن فرد پرسیدم شما تجربه چند کیلومتری می خواهید؟ چون موارد بسیاری در این زمینه داشته ایم.

این برنامه برای تفریح نیست

وی درباره میزان مخاطبان برنامه شرح داد: ما می خواهیم بیننده بیشتری داشته باشیم، اما نه به هر قیمتی. بعضا به من می گویند چرا هیجان برنامه را بیشتر نمی کنید؟ من بلدم جلوی دوربین تعجب کنم. اما این برنامه برای تفریح نیست. اولویت دوم برای ما جذب مخاطب است.

موزون با تاکید بر این که ما می خواهیم عالم غیب را عادی سازی و تکراری کنیم گفت: ما برای عادی شدن و تکراری شدن آمده ایم. چون عالم غیب عادی و ندیدن آن غیرعادی است. اگر به میزان کودک بی گناه باشیم می توانیم عالم غیب را ببینیم.

وی با بیان این که کاش این برنامه تکراری گردد اضافه کرد: ما فرم را تغییر می دهیم و محتوا را تکرار می کنیم. ما دنبال تکراری شدن هستیم در حالی که همه تهیه نمایندگان دنیا از این موضوع فراری هستند.

موزون با اشاره به حضور تجربه گران خارجی در برنامه سال جاری شرح داد: به سازمان صداوسیما گفته ام حمایت کنید تا تجربه گر های خارجی را بیاوریم. من یک برنامه می خواهم بسازم که 30 تجربه گر خارجی از 5 قاره بیایند تا نگویند این برنامه کار جمهوری اسلامی است. همین که منکران تمام پزشکان دنیا را رد نمایند برای ما بس است. شبکه های خارجی هفت بار علیه برنامه ما برنامه فراوری نموده اند و تمسخر نموده اند. چون جواب علمی ندارند مسخره می نمایند. ولی هیچ گاه پزشکان آمریکایی و جراحان هلندی را مسخره نمی نمایند.

زندگی پس از زندگی برنامه ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء، روایت افرادی است که در تجربه مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و دنیا، مخاطبان برنامه، مهمان روایت های شگفت انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می شوند.

منبع: فرارو

به "عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی: علیه ما برنامه ساختند، فرانسوی ها تشنه یک سکانس این برنامه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی: علیه ما برنامه ساختند، فرانسوی ها تشنه یک سکانس این برنامه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید