طوفان سرخ ها در آزادی با شاهکار ترابی ، نقش پرسپولیس با گلباران گل گهر روی جام افتاد

به گزارش وبلاگ موتناوه، پرسپولیس با یک پیروزی پر گل برابر گل گهر همچنان مدعی شماره یک قهرمانی باقی ماند.

طوفان سرخ ها در آزادی با شاهکار ترابی ، نقش پرسپولیس با گلباران گل گهر روی جام افتاد

به گزارش وبلاگ موتناوه هفته بیست و نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت 18 امروز آدینه به طور همزمان و با برگزاری 8 ملاقات آغاز شد که در یکی از حساس ترین بازی ها پرسپولیس پیروز شد با نتیجه 4 بر صفر به فزونی رسید تا همچنان مدعی شماره یک قهرمانی در لیگ باشد.

برای پرسپولیس در این بازی مهدی ترابی 3 بار و سعید صادقی یک بار پیروز به گلزنی شدند تا سرخ ها با یک نتیجه پرگل حریف خود را شکست بدهد.

در نیمه اول سرخ ها روی حرکت خوب وحید امیری و ضربه سرضرب صادقی دروازه گل گهر را تهدید کردند که توپ برگشتی را ترابی به دروازه رقیب فرستاد.

دقایقی بعد از این گل دوباره این مهدی ترابی بود که با یک ضربه آزاد گلی دیدنی به ثمر رساند تا سرخ ها دو بر صفر پیش بیفتند.

اما این خاتمه کار سرخ ها نبود و تیم یحیی در روز عالی خود به وسیله سعید صادقی به یک گل دیدنی دیگر رسیدند تا پرسپولیس نیمه اول را 3 بر صفر به خاتمه برساند.

با آغاز نیمه دوم مهدی ترابی ستاره این روزهای پرسپولیس با یک ضربه چیپ دیدنی گل چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند تا در این بازی هت تریک نموده باشد.

شاگردان گل محمدی بعد از این گل چند فرصت خوب گلزنی هم داشتند اما در نهایت این بازی با همان نتیجه 4 بر صفر به خاتمه رسید تا سرخ ها با 63 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند.

پرسپولیس در صورت شکست دادن نساجی در هفته آینده قهرمان لیگ برتر خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "طوفان سرخ ها در آزادی با شاهکار ترابی ، نقش پرسپولیس با گلباران گل گهر روی جام افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان سرخ ها در آزادی با شاهکار ترابی ، نقش پرسپولیس با گلباران گل گهر روی جام افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید