دعوت آلبرتا از متقاضیان اکسپرس انتری با امتیاز حد اقل 302 طی ماه جاری

به گزارش وبلاگ موتناوه، استان آلبرتا طی ماه سپتامبر دو پذیرش برگزار نموده و برای متقاضیان اکسپرس انتری دعوتنامه صادر نموده است؛ حد اقل امتیاز این متقاضیان در سیستم جامنع رتبه بندی در یکی از این دو پذیرش 302 بوده است. لازم به ذکر است جهت اکسپرس انتری برنامه مهاجرت استانی آلبرتا اجازه می دهد در صف انتظار اکسپرس انتری در پی متقاضیان واجد شرایط فدرالی بگردند که یا در آلبرتا دارای ارتباطات قوی هستد و یا در شغلی شاغل اند که از اولویت های توسعه مالی و متنوع سازی این استان حمایت می نماید.

دعوت آلبرتا از متقاضیان اکسپرس انتری با امتیاز حد اقل 302 طی ماه جاری

جالب است بدانید داشتن پیشنهاد کار یا سابقه کار قبلی در آلبرتا از جمله شرایط راستا اکسپرس انتری آلبرتا نیست اما بنا به اعلام برنامه مهاجرت استانی آلبرتا داشتن پیشنهاد کار احتمال دعوت از متقاضی را افزایش می دهد. سپس برای متقاضیان منتخب اعلامیه تمایل یا NOI صادر می گردد و از آنها برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان به منظور اقامت دائم کانادا دعوت می گردد.

مزیت انتخاب شدن از طرف استان این است که 600 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی نصیب متقاضی می گردد و بدین ترتیب در دور بعدی حتما از او برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت به عمل خواهد آمد.

راستا اکسپرس انتری آلبرتا یکی از گزینه های مهاجرت استانی محبوب است چرا که آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری را انتخاب می نماید که امتیازشان معمولا پایین تر از حدنصاب فدرال است. پایین ترین امتیاز آلبرتا تا اینجای امسال 300 بوده است در حالیکه پایین ترین پذیرش اکسپرس انتری فدرال مختص تمام برنامه ها که طی امسال برگزار شده 438 بوده است.

از ابتدای سال 2019 تا اینجای سال، برنامه مهاجرت استانی آلبرتا مجموعا 4378 دعوتنامه صادر نموده است.

اکسپرس انتری فدرال چیست؟

لازم به ذکر است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال

به "دعوت آلبرتا از متقاضیان اکسپرس انتری با امتیاز حد اقل 302 طی ماه جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت آلبرتا از متقاضیان اکسپرس انتری با امتیاز حد اقل 302 طی ماه جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید