داوود میرباقری قهر نکرده، ساخت دکور در محوطه ماربین ادامه دارد، فرهاد اصلانی و محمدرضا هدایتی جلوی دوربین اند

به گزارش وبلاگ موتناوه، روابط عمومی سریال سلمان فارسی می گوید:شایعه توقف سریال سلمان فارسی صحت ندارد و کارها به روال طبیعی پیش می رود.

داوود میرباقری قهر نکرده، ساخت دکور در محوطه ماربین ادامه دارد، فرهاد اصلانی و محمدرضا هدایتی جلوی دوربین اند

فیلمبرداری فصل ایران سریال سلمان فارسی از نیمه مرداد ماه شروع شده است. اما چند روزی است که خبر توقف فراوری سریال سلمان فارسی شنیده می گردد، موضوعی که عنوان شده به خاطر مسائل و مسائل مالی و قهر داوود میرباقری به عنوان کارگردان این اثر بزگر تاریخی؛ ساخت دکورها و تصویربرداری این سریال تاریخی ویژه -الف متوقف شده است؛ اما روابط عمومی این سریال عنوان می نماید که مسائل مالی در میان نیست و این روال عادی بوده و سازندگان دکور همچنان مشغول ساخت مجموعه ماربین هستند.ساخت و سازهای دوره ساسانی در شهرک غزالی و در مجموعه ماربین از پنج هزار متر مربع، به 20 هزار متر مربع تا اوایل پاییز می رسد و سازندگان سریال امیدوراند که تا انتها فصل ایران حدود 85 هزار مترمربع لوکیشن های دوره ساسانی ساخته گردد که این ساخت و ساز شامل کاروانسرای مرمر، مجموعه مرکزی ماربین (آتشکده، دیوانخانه، سربازخانه و...)، شهر جی، شهر تیسفون، مجموعه خانه بودخشتان، کاخ تیسفون و ... است.

به گفته روابط عمومی سلمان فارسی گروه مشغول ساخت وساز مجموعه ماربین در شهرک غزالی هستند و کاروانسرای مرمر ترمیم می گردد. ناظم بکایی در شرح بیشتر عنوان می نماید:در جریان داستان در لوکیشن کاروانسرای مرمر یک صحنه آتش سوزی داشتیم و در حال حاضر گروه بعد از این سکانس ها و ضبط تصاویر مربوط به آتش سوزی که کنترل شده بود، در مرحله ترمیم بخش هایی از آن لوکیشن هستند؛ به همین جهت چند روزی فیلمبرداری پروژه متوقف شده است. به موازات کارهایی که انجام می گردد، گروه در پی فضایابی مرتبط با دوره حجاز هستند که این موضوع در شهرک سینمایی نور انجام می گردد.به گفته وی این توقف در فیلمبرداری روال پیچیده ای نیست و طی چند روز آینده و با آماده شدن شرایط جوی، فیلمبرداری از سرگرفته می گردد. روابط عمومی سریال بعلاوه در پاسخ به این سؤال که کدام بازیگران به پروژه اضافه شده اند، می گوید:سکانس کاروانسرای مرمر نقطه اتصال ایران باستان و بیزانس است و همان بازیگران فصل بیزانس همانند فرهاد اصلانی و محمدرضا هدایتی جلوی دوربین اند، اما بهناز توکلی که در سریال مختارنامه نقش ام وهب را بازی می کرد به عنوان اولین بازیگر فصل ایران، جلوی دوربین رفته است.

به گفته سازندگان این سریال؛ فصل ایران باستان از اهمیت خاصی برخوردار است و تیم سازنده سعی دارد با دقت تمام مراحل را انجام دهد.

در سریال سلمان فارسی در سه فصل به زندگی و زمانه صحابه و یار ایرانی پیامبر اسلام(ص) بپردازد.

منبع: همشهری آنلاین

به "داوود میرباقری قهر نکرده، ساخت دکور در محوطه ماربین ادامه دارد، فرهاد اصلانی و محمدرضا هدایتی جلوی دوربین اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوود میرباقری قهر نکرده، ساخت دکور در محوطه ماربین ادامه دارد، فرهاد اصلانی و محمدرضا هدایتی جلوی دوربین اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید