بخشی به مس سونگون رفت، یزدانی به مس کرمان

به گزارش وبلاگ موتناوه، بیستمین دوره رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور از صبح امروز دوشنبه در خانه تکواندو شروع می گردد. مس سونگون ورزقان که طی روزهای گذشته سه تکواندوکار میانه ای و ملی پوش را از مس کرمان گرفته بود، شب گذشته آخرین میانه ای تکواندوکار را نیز از تیم کرمانی جذب کرد.

بخشی به مس سونگون رفت، یزدانی به مس کرمان

امیر محمد بخشی که همراه رجبی، ناظمی و حسینی با کرمانی ها قرارداد بسته بود، پس از توافق مسئولان دو تیم راهی ورزقان شد تا در ترکیب تیم استان خود در لیگ مبارزه کند. کرمانی ها علاوه بر پول رضایت نامه این تکواندوکار، محمد حسین یزدانی را نیز از تیم مقابل به خدمت گرفت تا در این جابجایی پیروز عمل نموده باشد.

یزدانی یکی از برترین های لیگ در فصل گذشته و جوانان با آتیه تکواندو کشور در اوزان ششم و هفتم است و بدون شک تکواندو ایران از او بیشتر خواهد شنید.

مس ورزقان تیم تازه وارد لیگ با جمعی از ملی پوشان و جوانان با آتیه و راهنمایی پیغام خانلرخانی امروز در دو بازی خود ابتدا با فرمانیه و سپس با شاگردان رحیم صالحی در جوانه ملاقات می نماید. کرمانی ها هم ابتدا با پاس ملاقات نموده و سپس در فینالی زودرس به مصاف لوازم خانگی کن می فرایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بخشی به مس سونگون رفت، یزدانی به مس کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشی به مس سونگون رفت، یزدانی به مس کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید